Fericire – mit sau realitate?

Aprilie 19, 2010

Am terminat de citit o carte de-a lui Coelho, dupa parerea mea un autor foarte bun, si am ajuns sa-mi pun intrebarea ce e fericirea si daca sunt cu adevarat fericit.

Pana acum credeam ca sunt destul de fericit si credeam ca scopul meu in viata e sa invat, sa-mi gasesc un servici bun, sa am bani, masina, o casa si sa fac o familie cu doi copii.

Dar acum mi-am dat seama ca nici nu pot sa-mi amintesc cand am inceput eu sa-mi doresc asa ceva si desi ma simt fericit cand ies la bere cu prietenii, cand sunt cu iubita, cand fac sex, cand citesc, cand ma uit la un film bun, am realizat ca sunt fericit doar pe moment dar a doua zi simt nevoia sa fac altceva ca sa fiu fericit.

Asa ca va intreb pe voi ca sa gasesc raspunsul:

Sunteti fericiti?Si cum definiti voi fericirea?


One Response to “Fericire – mit sau realitate?”

  1. o necunoscuta Says:

    da, fericirea e ceva de moment,nu prea exista fericire pe termen lung,dc?.nush…poate pt ca ne plictisim repede,si de lucrurile care odata ce faceau fericiti


Lasă un răspuns

