Sondaj – laba

Aprilie 15, 2010

Din curiozitate pentru un prieten vreau sa aflu cati dintre voi recunoasteti ca faceti laba / cate dintre voi recunoasteti ca va masturbati.

ps: stiu ca nu ati fi intrat daca nu scriam ca-i vorba de legalizare asa ca nu va plangeti degeaba


App logic eu am votat primul.Ramane sa ghiciti voi ce am votat:d
6 Responses to “Sondaj – laba”

  1. minimalista Says:

    pramatie ce esti =)))).si eu care credeam ca o sa faci un studiu :(.

  2. Anonim Says:

    ui cati labagisti….plm n-aveti gagica 😐 ? am votat nu,nu fac…..si luativa o gagica labarilor

  3. ganja Says:

    bai preput sa sti si tu ca laba se face cand n-ai ce fute ba!!! asa ca da si mie o tarfa de la tine din clasa sa-i arat ce-am studiat _|_

  4. praful ingerilor Says:

    screeeeb chiar crezi k recunosc multi? :>

  5. minimalista Says:

    cred ca tu ai votat aia cu degetelu` =)))))))

    hai ca te pupa mini

  6. screab Says:

    @antonia nu stiu eu sper sa voteze cat mai multi si cat mai cinstit…oricum multi pe care ii stiu sau ferit…probabil au crezut ca o sa fac mishto de ei daca voteaza…ei aflati fraierilor ca voi face mishto de voi astia care nati votat:)) pentru ca si tacerea e un raspuns:D


Lasă un răspuns

