Ciorba de perisoare si chiftele in sos

Martie 28, 2010

M-am apucat sa-mi fac de mancare.Toti prietenii mei probabil ca stiu care e povestea cu mancarea la mine in casa de aceea m-am apucat sa imi gatesc singur.De fapt deocamdata m-am apucat sa invat sa gatesc.Primele feluri de mancare ale mele au fost ciorba de perisoare si chiftelute in sos.

Dupa ce am stat vreo 3 ore prin bucatarie vorbind din 5 in 5 minute cu bunica (evident ea imi spunea reteta si ce sa fac cu ea) am reusit sa fac o prima ciorba destul de reusita(s-a terminat in doua zile).Si martor e Rares care a trecut si el peacolo sa bea o bere cu mine si l-am corupt la niste perisoare.Retetele o sa le public maine ca acum sunt prea obosit.

Lasă un răspuns

