Argentin

Aprilie 16, 2009

Argentin este un fel de lacas sfant.Lacas pentru ca poti sa stai acolo linistit si sfant pentru ca are bere ieftina.

Argentin e mai exact dupa cum va-ti prins o bodega cu bere la 3 lei (halba ), bere care e chiar foarte buna.Pe langa aspectul si preturile de bodega, mai are si oameni care ii gasesti intr-o bodega.Adica 8 mosi care sunt clienti fideli si care beau in fiecare zi la fel, din banii de pensie .Mosi care mereu au discutii filozofice , care isi dau cu presupusu in orice domeniu dar care de fapt nu stiu mai nimic.

Pe langa acest set de clientela VIP care au voie si care stau numai inauntru mai sunt si alte 100 de persoane care stau afara la mese si care aspira la un loc inauntru alaturi de geniile Argentinului.

Piticul, este un zidar care lucreaza in Argentin dinainte sa se deschida si care probabil o sa lucreze acolo mult dupa ce o sa se inchida.

Eram noi intr-o seara si stateam la masa.Eu, nevy, ghior si rares.Si se aseaza Piticu langa Nevy , nevy da sa-si scoata o tigara din buzunar si deodata piticu i-o taie „vezi sa nu ma murdaresti ca intr-o zi pantalonii astia o sa valoreze cat Monalisa”.Pantalonii lui de zugrav care erau plini de vopsea.Mai radem glumim una alta, si deodata ne intreaba Piticu : „Auzi, daca Duminia e zi libera data de la Dumnezeu, si eu mi-am luat zi libera Joi, inseamna ca eu sunt Dumnezeu?”.Screab incearca sa-i raspunda cu o replica de genu”Pai tu n-ai facut Pamantul” , dar nici nu apuca sa termine ca Piticu ii da replica „Da mai, dar eu am facut glet.Ai vazut tu in biblie sa scrie ca Dumnezeu a pus gresie si faianta?”.

In momentul ala, screab lasa capul jos, umilit si isi vede in continuare de berea lui.1 – 0 pentru Pitic.

2 Responses to “Argentin”


  1. Dude cand dam o betie in Argentin ca in povesti? Trebe sa ne imbatam cu Piticu` si cu gasca lui de pensionari odata si odata =)))))

  2. alexa Says:

    Damn, eu nu l-am cunoscut. 😦


Lasă un răspuns

