Pe cuvant de boschetar

Martie 23, 2009

In seara asta in timp ce ma duceam la Stefy am inceput sa vorbesc cu un boschetar care se dadea la o tipa in 385.Trecem peste cateva faze frumoase direct la ce mi s-a parut mie cel mai interesant:

eu:auzi sefule da jucaria mai functioneaza?

el(cu o urma de regret si o lacrima in coltu urechii):nu mai merge taica…

eu:de ce domnle?(de parca imi parea rau si eram stupefiat ca nu-i mai merge)

el(cu aceeasi urma si mai accentuata, de data asta lacrima era deja pe barba):de la votka asta…

eu(ca si cum i-ai da un sfat unui prieten de-o viata care a gresit):pai ce votka bei matale?posirca de la bodega din coltu blocului?eu de la 100 de votka de-a mea basculez orice balena!se face tare ca bratu de la macara!

Din pacate a trebuit sa cobor si zambetu ala de copil caruia i-ai reparat masinuta s-a sters si a fost inlocuit de o amaraciune crunta ca nu i-am divulgat votka secreta care ii facea jucaria noua ca in prima zi.Si acum il vad cum tanjea pe geam dupa mine care ma dizolvam in negura noptii in timp ce autobuzul isi continua drumul incet si agale catre urmatorul semafor, urmatoarea statie….

Lasă un răspuns

