Riuf review

Martie 22, 2009

Desi s-a terminat acum o saptamana, deabia acum mi-am revenit cat de cat din oboseala ca sa pot scrie despre Riuf si ce a fost el pentru mine.

Riuf ca eveniment a fost un targ de 2 zile cu universitati din Romania si mai ales din strainatate.Dar pentru mine a fost mult mai mult, ca voluntar.Aici trebuie sa-i multumesc lui Robert care m-a adus acolo, printre voluntari si care mi-a oferit ocazia sa vad cum se organizeaza un eveniment important.

Am stat cu el in fiecare zi, aproape de dimineata pana seara si i-am ajutat cu diferite chestii.Trebuie sa recunosc ca 90% din timp am frecat menta.Am stat peacolo, am mancat, am baut suc, am ras si am facut glume.Dar in acelasi timp am si ajutat.Am impartit, am sortat si am ambalat pliante si afise.Apoi le-am impartit prin oras, am lipit afise, ne-am certat cu alti „lipitori de afise”, am rupt alte afise, am supravegheat alte echipe de promovare si ne-am distrat.Toate astea inainte de marele weekend.

Cand a venit sambata, prima zi a evenimentului, m-am dus de dimineata cu intarzierea de rigoare si am descoperit o adunatura de voluntari pregatiti sa ajute si sa oboseasca.Mi-am adus geanta „magica” in care mi-am adunat diferite obiecte care sa le faca zilele mai bune voluntarilor stresati si obositi.Si ma bucur ca am reusit in mare parte.Dintre obiecte stiu ca mingea anti stres a fost cea mai cautata:P.

Dupa prima zi eram extenuati si ne-am relaxat la cocktail party unde am mancat tot felu de chestii super bune si am baut niste alcool.Eu personal am baut un pahar de votka cu suc de mere si felii de portocala.Am ajuns tarziu acasa si stiu ca am adormit tarziu si m-am trezit devreme.

Duminica eram rupt de oboseala, majoritatea prietenilor m-au vazut ca eram ca un zombie.Deabia dupa cateva cafele si energizante am reusit sa ma pun pe picioare si mi-a revenit energia.Duminica seara eram absolut o leguma.Robert poate confirma ca ma comportam de parca eram beat de la atata oboseala.Ma si gandeam daca nu cumva merita sa renunt la petrecere ca sa dorm.Din fericire nu merita asa ca am ajuns la bar si dupa prima bere gratis am inceput cu shoturile de tequila, tot gratis, care mi-au luat oboseala si mi-au indus betia.A fost o betie deaia santoasa care pentru mine s-a terminat la 2 dimineata cand ajutat de Robert m-am urcat la tata in masina, am ajuns acasa si m-am culcat.

A doua zi am descoperit ce a insemnat Riuf cu adevarat.In primul rand, pe langa prietenii pe care ii aveam Robert, Ghyor, Nevy, Kenvy si Alexa s-au mai adaugat cativa.Dar cel mai important e ca am intarit relatia de prietenii cu acestia, in special cu Nevy si Robert.Pe langa asta, am vazut ce inseamna doua zile de munca buna si neplatita in bani, am invatat sa-mi pretuiesc si mai mult iubita si timpul pe care il petrec cu ea, si mi-am transformat camera intr-un fel de loc de relaxare unde vreau sa petrec cat mai mult timp lenevind cu prietenii mei.

Riuf asta, a fost ceva foarte important pentru mine, si s-au meritat cele 2 saptamani jumate in care am lipsit de la scoala.

2 Responses to “Riuf review”

  1. alexa Says:

    1.Mie mi-a placut mai mult maimuta.=))
    2.Cu RIUF-ul asta am am realizat si eu ca va iubesc mult pe toti, dati-va dreacu. =))

  2. V.S.N Says:

    Buna! Am fost anul asta la RIUF si am fost foarte placut impresionata atat de oferta unviersitatilor expozante cat si de atmosfera creata (plus voluntarii pe care-i intalneai la orice colt de pavilion 🙂 ). De aceea as vrea sa te intreb: cum pot face si eu daca sunt interesata de voluntariat in cadrul acestui targ? Cui trebuie sa ma adresez? Unde sa scriu sau cu cine sa vorbesc?

    Asteptand nerabdatoare raspunsul tau,

    V.S.N 🙂


Lasă un răspuns

