Am revenit

Martie 22, 2009

Dupa doua saptamani de cand nu am mai scris nimic mi-am dat seama ca nu am terminat-o cu blogul.

Am lipsit din cauza problemelor in familie, a muncii, a scolii si a iubitei care mi-a ocupat cel mai mult timp.

Ca si nevy am descoperit ca trebuie sa fac o schimbare in viata mea , o schimbare care incepuse de ceva timp dar pe care deabia acuma o constientizez.

Asa ca asteptati-va la un nou screab, unul si mai bun decat cel pe care il stiati pana acum.

One Response to “Am revenit”

  1. epidemic Says:

    mah nene……..un screab mai bun…suna periculos………………:)))


Lasă un răspuns

