Raceala

Februarie 25, 2009

Am racit tare de tot.Am o ditamai inflamatia in gat, ma doare cand respir, cand mananc, cand ma uit in sus, cand casc, ma doare oricand fac ceva care are legatura cu gatul.

Pe langa asta azi m-am dus si la scoala si am avut febra, adica mi-a fost super frig in clasa chiar daca stateam cu geaca pe mine langa calorifer.

Pe drumu spre casa daca nu as fi mers teleghidat pun pariu ca lesinam de frig pe trotuar, mai ales cand mai era si vreo rafala de vant.

Sper ca pana maine sa ma simt mai bine, macar febra sa-mi treaca daca nu si durerea din gat.

p.s. Merci Rarese pentru invitatie dar chiar nu am putut sa ajung.

Lasă un răspuns

