Incoming

Februarie 13, 2009

Am citit zilele astea un post mai vechi al unui prieten de-al meu si in timp ce ii lasam un comentariu mi-am dat seama ca mai bine scriu eu un post pe tema respectiva, religia.Stiti cum se intampla, de mult vrei sa spui ceva pe o anumita tema, dar nu-ti gasesti cuvintele si nu ai un context in care s-o zici.Acum eu mi-am gasit contextul si cuvintele sunt in curs de aranjare.

Asteptati-va zilele astea sa apara un articol frumos care o sa va faca sa va schimbati un pic parerea despre religie.

One Response to “Incoming”

  1. Satan Says:

    Hai screab stiu ca poti stiu ca vrei stiu ca vei reusi!


Lasă un răspuns

