Excursie cu prietenii

Februarie 12, 2009

Acum ca am aproape 17 ani, ca imi castig marea parte a banilor de buzunar si ca venise si vacanta am decis sa-mi iau niste prieteni intr-o iesire din rutina, undeva intr-o zona de munte, cum obisnuiesc liceenii sa faca.

Ne-am pus doi pe planuri , au mai venit 2, am invitat 30, pana la urma am fost 7.Asa e mereu, te temi ca o sa fiti prea multi si in ultima zi nu stii pe cine sa mai chemi pentru ca restu s-au fundit.

Ca sa nu cheltuim banii aiurea si sa ne simti foarte bine, ne-am dus la casa parintilor de la tara, in provita de sus, la vreo 30 km de busteni, un sat vechi cu aer curat, fara tigani si cu oameni care spun buna ziua oricui.

Fiind prima excursie de genu asta pe care am organizat-o mi-a fost frica sa nu ramanem fara mancare , asa ca am exagerat si am luat prea multe caserole de carne care bineinteles ca nu s-au terminat si ce n-am mancat am dat la caini.Am luat si bautura , si apa si sucuri si toate prostiile ieftine si necesare ca sa ne simtim bine in alea 3 zile.

Trecem peste faptu ca nu m-am trezit dimineata cand trebuia, peste faptu ca eram 7 insi plini de bagaje(baxuri de bere, sticle de whysky si sacose cu carne) sau de faptu ca am pierdut autobuzu spre provita.Trecem direct la prima zi acolo.

Am ajuns ne-am instalat am facut o narghilea sa ni se faca pofta de mancare.Apoi ne-am dat seama ca nu e mancarea facuta si inca vreo 2 ore am rabdat de foame langa grataru ala care parca nu se mai facea.In fine, daca ati fost in provita sau intr-un sat de munte stiti cum e dupamiaza dupa ce mananci cu pofta.Te apuca somnu.SI pe noi ne-a apucat dar ne-a trecut repede cand am deschis sticlele de whysky si ne-am pus pe baut.S-au dus vreo 2 sticle, altele doua pe jumate ca dupaia le-am ascuns sa avem si a doua zi(dupa cum am zis am luat prea multa mancare si prea putina bautura).Apoi dai cu vin dai cu bere si punct.Ne-am facut 5 prastie si 2 s-au ametit.

Eu am devenit sentimental si mi-am sunat prietena sa-i spun cat tin la ea, un prieten sa jucat cu clanta si a rupt-o.De suparare a stricat si usa de la dulap si o jaluzea.Altu incerca sa-l calmeze pe al treilea si aia doi care s-au ametit s-au dus sa faca cartofi prajiti pentru ultimul dintre noi de care n-am pomenit.Kenvi pe nume, care regurgita in sacii menajeri ca sa nu dea pe jos(nu va speriati a dat si pe jos).

Din pacate pentru ca nimeni nu era perfect treaz, furtunu de la plita a sarit in timp ce se incalzea uleiul la cartofi.Asta inseamna ca a luat foc gazu ce iesea pe furtun si a ars putin plita.Acum e jumate neagra, un fel de zebra cu dungile stranse la un loc.Noroc ca era unu acolo care a inchis butelia inainte sa explodeze sau sa ia foc ceva.

Din fericire a doua seara nu s-a mai soldat cu incidente deastea nu pentru ca ne-am calmat si pentru ca am baut tot din prima seara.

Asa ca va dau cateva sfaturi cand faceti o excursie deasta:

1.Intai asigurati-va ca aveti cu ce sa curatati mizeria de dupa.Nu va grabiti sa luati mancare si bautura si grabitiva sa luati mopuri , carpe si vanish pentru pete.

2.Asigurati-va ca stiti cat mancati si ce mancati.Nu luati mancare care sa se strice si s-o aruncati la caini.Pentru ca de banii aia mai bine mai cumparati o sticla de vin.

3.Alcoolul de la tarani e cel mai bun.Nu dati 13 lei pe o sticla de beciul domnesc cand cu 15 lei luati 1 l de visinata sau 3 de vin rosu de tara.Vin care e mult mai bun ca beciul domnesc sau grasa de cotnari pe care o beti in casa scarii cu baietii la ziua de salariu a unuia.

3 Responses to “Excursie cu prietenii”

  1. alexa Says:

    Baga-ma in blogroll, nenorocitule.=))

  2. screab Says:

    gata te-am bagat


Lasă un răspuns

