Clientul nostru stapanul nostru

Februarie 12, 2009

Desi prima oara am vazut asta la o reclama cu tenta sexuala(niste prostituate care faceau de toate si aveau si firma pentru asta) am descoperit ca lozinca se aplica si in viata reala in orice domeniu comercial.

Am descoperit-o in seara asta cand am aflat ca unul din clientii mei pentru care lucrez e nemultumit ca nu i-am facut site-ul cum trebuie.Desigur de cand m-am dus prima data l-am intrebat daca mai vrea ceva, daca vrea sa schimb aia, daca ii convine aia.Bine inteles ca totul era perfect la inceput.Dar dupa vreo doua saptamani si-a dat el seama ca ceva nu-i convine.Poza aia e prea mare, scrisu ala e prea mic, culoarea aia e prea alba, etc…

Normal ca m-am enervat ca dracu, pentru ca nu inteleg de ce acuma nu-i mai place.Din pacate nu pot sa zic nimic, trebuie sa zambesc in continuare, sa-i fac ce vrea si sa fac cat mai repede ca sa-mi iau banii.

Lasă un răspuns

