Cine va da carnetu?

Ianuarie 20, 2009

Mergeam azi spre scoala si cand ajung la trecerea de pietoni vad ca vine unu in viteza , proaspat scapat de la semafor.Eu nu am inca carnet si nici scoala de soferi n-am facut-o dar stiu ca daca am pus piciorul pe trecere cel din masina e obligat sa opreasca, mai ales daca are timp.Si dau sa traversez.In momentu ala marlanu de sofer, un tanar manelist de 19 ani , pune frana brusc si opreste fix inainte sa ma loveasca.Imi continui drumu normal fara sa-l bag in seama si vad ca se da jos si incepe sa urle la mine ca de ce sar in fata masinii si de ce nu-l astept pe el sa treaca.De parca sunt eu vinovat ca el avea cu peste 20km/h peste viteza legala si nu stie ca trebuie sa opreasca la trecere.Bine ca nu a sarit la bataie, desi in mintea lui sigur o meritam.

Acuma ma intreb daca nu cumva am gresit eu, poate e vina mea ca imi cer drepturile de pieton, si ca nu vreau sa stau dupa toti marlanii de la volan care si-au luat carnet si cred ca pot face ce vor, restu fiind simple jaloane in circulatie.

Lasă un răspuns

