Sa nu ma ocolesti

Ianuarie 16, 2009

Dupa o zi relativ buna in care n-am facut scoala si m-am distrat cu prietenii m-am dus cu tata sa beau un paharel la fratele fiului fratelui mamei lui adica fiul unchiului tatalui meu sau mai pe scurt varul lui, Catalin.

Din start m-au luat cu glume de genu”ce mare te-ai facut”, normal daca eu am 1,86 iar ei au 1,65.M-au servit cu whisky din Grecia.Adica posoarca de alcool, sau un fel de spirt cu 10%mai mult alcool.Imediat am simtit cum mi se ridica alcoolul ala in creer si am facut un calcul, ca daca vreau sa il duc pe tata acasa, trebuie sa mananc.Bat doua apropouri si imi dau seama ca singurul lucru pe care o sa-l primesc toata seara e vin si bere.Nici macar inca un paharel de whisky.

Pai bine, daca e asa atunci hai sa bem, ca nah, o data pe an e ziua lui.Dai cu vin, dai cu glume, dai cu bere, dai cu vin, dai cu glume, 4 ore am stat si-am baut, am ascultat glume si m-am abtinut sa-i cer voie lui tata sa fumez o tigara.Trebuie sa mentionez ca ma ardea gatu dupa unu, mai ales ca toti fumau la masa, dar bunele maniere inca erau active.

Intr-un final plecam.Eu cu tata, mai facem o gluma misogina si plina de adevar la adresa nevestelor, facem misto de tipu care e inca necasatorit si ne indreptam spre casa pe strazile putin ude.In timp ce tata imi explica nu-stiu-ce lectie de viata ii zic:

-Stii, deobicei cand venim beti de la carciuma ne pisam pe aleea aia, intre masinile alea.Avand in vedere ca azi am schimbat traseul si ca sunt obosit te rog sa nu ma ocolesti pana acolo.

Lasă un răspuns

