Hai ma ca glumeam

Ianuarie 13, 2009

Plecasem azi de la scoala, cu o durere de cap imensa.Durerea de cap nu era in totalitate de la scoala, pentru ca din cele 7 ore nu am facut decat 3, doar ca am racit si ca pe orice om racit m-a luat durerea de cap.Din cauza durerii nu prea eram atent la ce se intampla in juru meu, si nu incercam decat sa trec de multimea de tarabe proaste de la Unirii si sa ajung acasa, in acelasi timp purtand o conversatie cu colegu meu.

Mergand eu in lumea mea acolo, aud din multime , undeva in dreapta-fata un „screaby!”.Il recunosc pe Sergiu si mi se pare ca fumeaza o tigara.Ma duc la el dau noroc si ii zic:

-Bai da’mi si mie o tigara te rog!

Asta se uita la mine de parca l-am injurat si cand ma uit mai bine , prietenu cu care era, nu era doar un prieten ci chiar taicasu(pe care il salut imediat ), om cu simtu umorului care a incepu sa zambeasca pe sub mustata.

Asta se uita la mine, eu la tacsu, tacsu la noi si in ultima secunda, ca sa-l scot imi vine ideea salvatoare:

-Hai ma ca am glumit, eu m-am dus ca am treaba, salut!

2 Responses to “Hai ma ca glumeam”

  1. matza^_^ Says:

    penibil dar amuzant:)) ma gandesc cat de mult te’a injurat sergiu in gand:) o gafa dragutza dar vezi sa nu o mai faci ca iti bagi prietenii in belele:P:D

  2. epidemic Says:

    bai sincer nu l-am injurat ….(ma auzea tata) ….ehh dar tata oriqm stie sh orice ash zice sau face…..tot ramane la parerea lui k st fumator…parere de altfel corecta ….. in schimb am invatat k dak strigi dupa tov pe strada poti intra in kkt …….


Lasă un răspuns

