Hello world!

Ianuarie 7, 2009

Mi-am facut un blog.Dupa ce m-am chinuit sa-l pun pe serverul personal si mai mult am stricat decat am facut bine, m-am decis sa mi-l fac momentan pe wordpress pana o sa pot sa-l mut.

Blogul l-am facut dupa ce am descoperit ca am unele lucruri de spus si pe care unii oameni le-ar putea lua ca sfaturi.Bineinteles ca mai am si unele amintiri din proaspata copilarie pe care vreau sa le scriu undeva si sa le public inainte sa le uit.

One Response to “Hello world!”

  1. epidemic Says:

    sincer ai thu multe spus …dar nik bun de obicei:)))


Lasă un răspuns

